Научна конференция на тема „Омниканална търговия и иновации“
Разглеждате снимки от Научна конференция на тема „Омниканална търговия и иновации“
Вижте пълен текст на Научна конференция на тема „Омниканална търговия и иновации“
Increase font size
Откриването на форума
Представени бяха 35 доклада, изследващи новите възможности, които омниканалността предоставя на бизнеса и потребителите, иновативните решения и радикалните промени в търговията и потребителския опит. Основните проблеми в научните дискусии бяха омниканалната търговия и конкурентоспособността, маркетингът и мениджмънтът в омниканалната търговия, електронната и мобилната търговия, иновациите и др.
Участниците в конференцията се обединиха около тезата, че в условията на множествен избор на канали, търговският бизнес предоставя нови възможности и увеличава ценността за потребителите, а управленските решения изискват непрекъснато отчитане на динамичните промени в условията на дигитализация и иновации в търговията.