Катедра „Медии и обществени комуникации“ проведе първото издание на „Форум по бизнес журналистика“
Разглеждате снимки от Катедра „Медии и обществени комуникации“ проведе първото издание на „Форум по бизнес журналистика“
![<span>Г-н Веселин Димитров, редакционен директор на сп. „</span><span>Forbs</span><span> България“</span> обърна внимание на два момента. „Бизнесът иска да разкаже своята история и започва да се конкурира с медиите“. Той даде пример с любимия си футболен отбор в Бремен, Германия, който е „узурпирал“ всички медийни канали – има уеб страница, Facebook и Instagram. „Дали ще е футболен отбор или бизнес, те искат да се конкурират с медиите.“ Вторият важен за него момент е ситуацията, при която се оказва, че журналистът трябва да разказва история по начин, по който разказва или иска да бъде разказвана от бизнеса, в същото време трябва да се опитва да прави и обективна журналистика. Това трябва да спре.“ Според него сред уменията на добрия бизнес журналист е да може да събира качествена информация, да разказва добра история и да е обективен.](https://www.unwe.bg/Uploads/Main/f6971_%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BC.%D0%B1%D0%B8%D0%B7%D0%BD.%D0%B6%D1%83%D1%80%D0%BD.%2010.jpg)
Г-н Веселин Димитров, редакционен директор на сп. „Forbs България“ обърна внимание на два момента. „Бизнесът иска да разкаже своята история и започва да се конкурира с медиите“. Той даде пример с любимия си футболен отбор в Бремен, Германия, който е „узурпирал“ всички медийни канали – има уеб страница, Facebook и Instagram. „Дали ще е футболен отбор или бизнес, те искат да се конкурират с медиите.“ Вторият важен за него момент е ситуацията, при която се оказва, че журналистът трябва да разказва история по начин, по който разказва или иска да бъде разказвана от бизнеса, в същото време трябва да се опитва да прави и обективна журналистика. Това трябва да спре.“ Според него сред уменията на добрия бизнес журналист е да може да събира качествена информация, да разказва добра история и да е обективен.