Факултет "Икономика на инфраструктурата"

Кръгла маса за развитие на туристическите райони и иновативните подходи при специализираните видове туризъм отбеляза приключването на проект на катедра „Икономика на туризма“

сряда, 03 май 2023 8:35

Разглеждате снимки от Кръгла маса за развитие на туристическите райони и иновативните подходи при специализираните видове туризъм отбеляза приключването на проект на катедра „Икономика на туризма“

Вижте пълен текст на Кръгла маса за развитие на туристическите райони и иновативните подходи при специализираните видове туризъм отбеляза приключването на проект на катедра „Икономика на туризма“

&bdquo;Този проект подпомага националната стратегия за развитие на туризма в България и развитието на страната ни като водеща туристическа дестинации в Югоизточна Европа, тъй като в Закона за туризма въпросните райони са определени като &bdquo;маркетингови туристически райони&ldquo; и е необходимо извършването на маркетингови дейности за развитие, управление и популяризиране на туристически продукти и услуги в тях&ldquo;, каза проф. д-р Мариана Янева.<br>Освен специализираните туристически продукти, обект на изследването са и възможността за развитие на видовете туризъм, позициониращи страната ни като конкурентна дестинация на международния пазар.<br>Според участниците този проект е успешен и може да доведе до повишаване индекса на конкурентоспособността на България в туристическата индустрия, както и адекватното й позициониране и популяризиране като туристическа дестинация.<br>Отчетоха се двата етапа на проекта, всеки обхващащ по година и половина. Като най-значимо събитие, заложено в плана на проекта, беше посочена кръглата маса на тема: "Управление и развитие на България като туристическа дестинация", проведена през октомври 2022 година.<br>Кръглата маса може да видите&nbsp;<span><a href="https://youtu.be/ZpgHlkLJGSY" target="_blank">ТУК</a><a href="https://youtu.be/ZpgHlkLJGSY"><br></a></span>Всички дейности по проекта са били своевременно огласявани като е създаден сайт/онлайн библиотека, на която са публикувани материали за видовете туризъм, за проучванията, аналитични материали и други. Идеята е тази библиотека да се разшири след приключване на проекта и в нея да се включат материали за всички дисциплини от I до IV курс в&nbsp; катедра &rdquo;Икономика на туризма<i>&rdquo;.<br></i>Подсайта на катедрата може да видите&nbsp;<span><a href="https://lnkd.in/dNNxFV3A" target="_blank">ТУК</a><a href="https://departments.unwe.bg/tourism/bg/pages/17651/%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B0.html"><br></a></span>Онлайн библиотека може да видите&nbsp;<span><a href="https://tourism-unwe.com/" target="_blank">ТУК</a><br></span>Разработени са седем броя учебни видеа по теми, свързани с проекта, както и материали, които са публикувани в YouTube канала на катедра "Икономика на туризма" в УНСС.<br>Видео лекция по Маркетингово управление на здравния туризъм с възможности за дигитализация може да видите&nbsp;<span><a href="https://youtu.be/STJqGdoIcR4" target="_blank">ТУК</a></span><a href="https://youtu.be/STJqGdoIcR4"><br></a>В заключение проф. д-р Мариана Янева сподели, че се мисли за надграждане на проекта на международно равнище.

„Този проект подпомага националната стратегия за развитие на туризма в България и развитието на страната ни като водеща туристическа дестинации в Югоизточна Европа, тъй като в Закона за туризма въпросните райони са определени като „маркетингови туристически райони“ и е необходимо извършването на маркетингови дейности за развитие, управление и популяризиране на туристически продукти и услуги в тях“, каза проф. д-р Мариана Янева.
Освен специализираните туристически продукти, обект на изследването са и възможността за развитие на видовете туризъм, позициониращи страната ни като конкурентна дестинация на международния пазар.
Според участниците този проект е успешен и може да доведе до повишаване индекса на конкурентоспособността на България в туристическата индустрия, както и адекватното й позициониране и популяризиране като туристическа дестинация.
Отчетоха се двата етапа на проекта, всеки обхващащ по година и половина. Като най-значимо събитие, заложено в плана на проекта, беше посочена кръглата маса на тема: "Управление и развитие на България като туристическа дестинация", проведена през октомври 2022 година.
Кръглата маса може да видите ТУК
Всички дейности по проекта са били своевременно огласявани като е създаден сайт/онлайн библиотека, на която са публикувани материали за видовете туризъм, за проучванията, аналитични материали и други. Идеята е тази библиотека да се разшири след приключване на проекта и в нея да се включат материали за всички дисциплини от I до IV курс в  катедра ”Икономика на туризма”.
Подсайта на катедрата може да видите ТУК
Онлайн библиотека може да видите ТУК
Разработени са седем броя учебни видеа по теми, свързани с проекта, както и материали, които са публикувани в YouTube канала на катедра "Икономика на туризма" в УНСС.
Видео лекция по Маркетингово управление на здравния туризъм с възможности за дигитализация може да видите ТУК
В заключение проф. д-р Мариана Янева сподели, че се мисли за надграждане на проекта на международно равнище.

Страница:

Галерия снимки от Кръгла маса за развитие на туристическите райони и иновативните подходи при спец ...