Кръгла маса „Фокусът на туристическата индустрия се измести към здравните дестинации – новият приоритет на потребителите“
Разглеждате снимки от Кръгла маса „Фокусът на туристическата индустрия се измести към здравните дестинации – новият приоритет на потребителите“
Катедра „Икономика на туризма“ проведе първата по рода си кръгла маса „Фокусът на туристическата индустрия се измести към здравните дестинации – новият приоритет на потребителите“. Темите, които бяха засегнати включваха бранд България - гостоприемство в четири сезона, развитие на здравните дестинации, ролята на местната власт и организациите за управление на туристическите райони. По време на кръглата маса експертите от катедрата представиха 9-те туристически района – Родопски, Рило-Пирински, Старопланински, Бургаски, Варненски, Долината на розите, Тракийски, Дунавски и Софийски.