Факултет "Икономика на инфраструктурата"

Кръгла маса „Фокусът на туристическата индустрия се измести към здравните дестинации – новият приоритет на потребителите“

понеделник, 20 ноември 2023 7:55

Разглеждате снимки от Кръгла маса „Фокусът на туристическата индустрия се измести към здравните дестинации – новият приоритет на потребителите“

Вижте пълен текст на Кръгла маса „Фокусът на туристическата индустрия се измести към здравните дестинации – новият приоритет на потребителите“

На откриването проф. д-р Мариана Янева, ръководител катедра „Икономика на туризма“ посочи, че целите, които си поставя катедрата са в контекста на това, че университетите са средище между средното и висшето образование, бизнеса, централната и местната власт. „За първи път организираме подобна кръгла маса. Досега се фокусирахме върху срещи с бизнеса и средните училища, но решихме, че за да работим по-ефективно за развитие на българския туризъм, трябва да имаме по-широк форум и посланията, които излъчваме публично да бъдат в помощ на всички. Ние като изследователи, подготвили много от кадрите на високи позиции, сме решили да разширим партньорската листа и тази кръгла маса е първи опит в тази посока. Днешната тема, върху която се фокусираме е, че трябва да ребрандираме имиджа на дестинация България в посока на това да усвояваме целогодишно туристи.“ Тя уточни, че „ако не говорим за един нов бранд България с няколко подбранда, няма как да постигнем по-високо ниво на развитие на българския туризъм. „Нашите проучвания и проекти са насочени към здравния туризъм, защото здравето е приоритет за всички нас. Друг вид туризъм, който искаме да влезе в туристическото портфолио на България е бизнес туризмът.“  

На откриването проф. д-р Мариана Янева, ръководител катедра „Икономика на туризма“ посочи, че целите, които си поставя катедрата са в контекста на това, че университетите са средище между средното и висшето образование, бизнеса, централната и местната власт. „За първи път организираме подобна кръгла маса. Досега се фокусирахме върху срещи с бизнеса и средните училища, но решихме, че за да работим по-ефективно за развитие на българския туризъм, трябва да имаме по-широк форум и посланията, които излъчваме публично да бъдат в помощ на всички. Ние като изследователи, подготвили много от кадрите на високи позиции, сме решили да разширим партньорската листа и тази кръгла маса е първи опит в тази посока. Днешната тема, върху която се фокусираме е, че трябва да ребрандираме имиджа на дестинация България в посока на това да усвояваме целогодишно туристи.“ Тя уточни, че „ако не говорим за един нов бранд България с няколко подбранда, няма как да постигнем по-високо ниво на развитие на българския туризъм. „Нашите проучвания и проекти са насочени към здравния туризъм, защото здравето е приоритет за всички нас. Друг вид туризъм, който искаме да влезе в туристическото портфолио на България е бизнес туризмът.“  

Страница:

Галерия снимки от Кръгла маса „Фокусът на туристическата индустрия се измести към здравните дестин ...