Факултет "Икономика на инфраструктурата"

искусионна кръгла маса на тема „Туризъм, политика и бизнес“ организира катедра „Икономика на туризма”

понеделник, 15 април 2024 7:55

Разглеждате снимки от искусионна кръгла маса на тема „Туризъм, политика и бизнес“ организира катедра „Икономика на туризма”

Вижте пълен текст на искусионна кръгла маса на тема „Туризъм, политика и бизнес“ организира катедра „Икономика на туризма”

Основната темата на кръглата маса - брандирането на София като дестинация за бизнес туризъм, беше поставена от ас. д-р Ралица Георгиева, която обясни, че бизнес туризмът е организиране на срещи, инициативи, конференции, изложения (MICE - Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions), и всякакъв вид бизнес събития. Сред изискванията към дестинацията за бизнес туризъм са наличие на автентични символи, които да отличават дестинацията от други, на модерна материална и техническа база и възможност за комбиниране с другите видове туризъм, които дават конкурентно предимство на дестинацията, а именно развлекателен и здравен туризъм. „Отличили сме няколко тенденции, свързани с бизнес туризма. На първо място е Bleisure Tourism или комбинирането на бизнес туризма с развлечение, например културни турове или спа, или клубни забавления. На второ място е Tourism WorkNomads, хората, които работят дистанционно от всякакви точки на света. Тук може да откроим София като дестинация №1 в Европа по интернет връзка, по мобилност и добра Wi-Fi мрежа и от тази гледна точка считаме, че София има конкурентно предимство в това направление. На трето място - Bisiness&Wine&SPA, въвличане на туристите в изживявания чрез сетивата, необходимо е изграждане на едно автентично за дестинацията усещане“, каза д-р Георгиева.

Основната темата на кръглата маса - брандирането на София като дестинация за бизнес туризъм, беше поставена от ас. д-р Ралица Георгиева, която обясни, че бизнес туризмът е организиране на срещи, инициативи, конференции, изложения (MICE - Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions), и всякакъв вид бизнес събития. Сред изискванията към дестинацията за бизнес туризъм са наличие на автентични символи, които да отличават дестинацията от други, на модерна материална и техническа база и възможност за комбиниране с другите видове туризъм, които дават конкурентно предимство на дестинацията, а именно развлекателен и здравен туризъм. „Отличили сме няколко тенденции, свързани с бизнес туризма. На първо място е Bleisure Tourism или комбинирането на бизнес туризма с развлечение, например културни турове или спа, или клубни забавления. На второ място е Tourism WorkNomads, хората, които работят дистанционно от всякакви точки на света. Тук може да откроим София като дестинация №1 в Европа по интернет връзка, по мобилност и добра Wi-Fi мрежа и от тази гледна точка считаме, че София има конкурентно предимство в това направление. На трето място - Bisiness&Wine&SPA, въвличане на туристите в изживявания чрез сетивата, необходимо е изграждане на едно автентично за дестинацията усещане“, каза д-р Георгиева.

Страница:

Галерия снимки от искусионна кръгла маса на тема „Туризъм, политика и бизнес“ организира катедра „ ...