Факултет "Икономика на инфраструктурата"

100 ГОДИНИ УНСС
Обновено: сряда, 04 април 2012 15:20

Бизнесът за нас

Катедра «Медии и обществени комуникации» в периода 2009-2012 г. е провела анкетно проучване на оценката на работодателите за подготовката на техните служители, завършили специалността «Медии и журналистика» в УНСС. Анкетата   набира информация по следните основни критерии: форми на контакт на работодателите с ВУ и подбор на кадри, предпочитани учебни заведения за набиране на кадри, оценка за икономическата, теоретичната и практическата подготовка на кадрите от специалността и на уменията им за работа в екип.

Анкетирани са 32 работодатели, сред които 16 главни редактори на редакции, продуценти, управители и собственици на електронни медии /телевизии, радиостанции, електронни сайтове/, 9 главни редактори, заместник главни редактори и завеждащ отдели в печатни медии, 5 заместник директори и директори на рекламни и PR агенции и 2 главни редактори в продуцентски компании (вестник “Труд”, вестник “Пари”,  “Икономедиа” – вестник “Дневник”, вестник “Новините днес”, Интермедиа ЕООД -Show News, вестник “Стършел”, вестник “Тема спорт”, Българска национална телевизия, телевизия Re.tv, телевизия ТВ+, телевизия Pro.BG, ТВ2, Канал 3, ТВ Latina F, “Спортмедия ТВ” ЕООД, Дарик радио, M3 Communication Group, Уеб Медия Груп, “Аз медиа” ЕООД, No Frame Media, “Фреш продакшън”, Green media international, Александра Холдинг Груп и други).