Събитие по проект „Изграждане на иновативна мрежа за споделяне на игрови подходи в обучението по международна логистика и транспорт“
четвъртък, 27 януари 2022 14:38
Интелектуалните резултати по проект № 2019-1-BG01-KA203-062602 на тема „Изграждане на иновативна мрежа за споделяне на игрови подходи в обучението по международна логистика и транспорт“ бяха представени на събитие, което се проведе в периода 23-24 януари 2022 г. в РИУ Правец. Проектът е финансиран по програма „Erasmus+“ с партньорското участие на Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative – Romania и Hochschule Heilbronn – Germany.
В събитието участваха представители на УНСС, Медицинския университет - София, Медицинския университет - Варна, Химикотехнологичния и металургичен университет (ХТМУ), Лесотехническия университет, БАН, Техническия университет - София, Висшето училище по мениджмънт - София, както и студенти, и представители на бизнеса.
Доц. д-р Мария Воденичарова |
Ръководителят на проекта доц. д-р Мария Воденичарова от катедра „Логистика и вериги на доставките" на УНСС представи целите на проекта и постигнатите резултати по отношение на интелектуалните продукти - публикациите по проекта, както и създадената база данни, свързана с игровизацията и целите на стратегията за сътрудничество между университета и пазара на труда. С участието на партньорите е създадена и мрежа за споделяне на игрови подходи в логистиката.
Румяна Константинова от ВУ по мениджмънт София, доц. д-р Мария Воденичарова и доц. д-р Георги Кондев, зам.-ректор по бизнес процеси и качество, ХТМУ (от ляво надясно) |
Интелектуалните резултати се допълват с единна методология за изработване на тренировъчни игри. Методологията е общ продукт на споделените мнения и знания на всички участници в проекта. До момента са разработени седем симулационни игри.
Симулационна игра с участниците, които са в ролята на мениджър по управление на логистични проекти и трябва успешно да построят склад за електродомакински уреди |
Според проведена анкета сред участниците в събитието, 80% от тях използват в малка степен методите на игровизацията в преподаването и биха се включили в създадената мрежа за споделяне на игрови подходи в обучението.