Преподавател от катедра „Икономика на туризма“ разработи концепция за община Ловеч като туристическа дестинация
Гл. ас. д-р Светослав Калейчев от катедра „Икономика на туризма“ разработи творческата концепция, която ще подпомогне развитието на Община Ловеч като туристическа дестинация сред англоговорящите туристи.
Концепцията е изградена около слогана „Любов на ръба“, а английското звучене на това словосъчетание наподобява името на града. Тя е разработена след участието на Катедрата в Първия регионален туристически форум в гр. Ловеч и цели да стимулира изживявания и да ребрандира туристическата дестинация Ловеч.
Гл. ас. д-р Светослав Калейчев уточни, че кметът на Ловеч Страцимир Петков търси идеи за брандиране и начини за популяризиране на града и региона и позиционирането им на туристическата карта на България и света, както и да промени факта, че туристите предпочитат еднодневни посещения в областта. В отговор д-р Калейчев предлага своята концепция: „За да останат туристите по-дълго в града, трябва да отправим правилните послания към тях. Моята идея е, за да успее Ловеч да бъде разпознаваем град, да се насочим към любовта и нетрадиционните туристически изживявания, ползвайки фразата Love on the Еdge (Любов на ръба). Това разказа гл. ас. Калейчев за туристическата медия Travel News.
Концепцията предлага над най-посещаваните места, определени според мнението на туристите в интернет – Крушунските водопади, Деветашката пещера и Ловешката средновековна крепост, да се изградят площадки, от които при заснемане ще изглежда сякаш падаш от тях. Всичко ще бъде илюзорно, виртуално, но ще даде нетрадиционни изживявания и много хора ще посетят мястото, за да се снимат и изживеят своята любов на ръба.